• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    16 Nisan 2015 Perşembe

    İlk Blogum ve İlk Yazı Denemem :)



    Sanırım kendimi tanıtma yazısıyla başlamalıyım. Henüz hiçbir okuyanın bile olmadığı bir yere bir şeyler yazmak çok garip geliyor bana. Yine de deneyeceğim :)

    Ege Üniversitesi İktisat Bölümü 2. sınıftayım ve ailemle birlikte İzmir'de yaşıyorum. Doğma büyüme İzmirliyim. Dersler, arkadaşlıklar vs vs özellikle de diğer blogları takip etmemin ve benim de artık böyle bir şey yapmak istememin üzerine bir blog açmaya karar verdim.

    İlk yazım olduğu için heyecanımı mazur görün lütfen :) Neden blogda yazmaya başlamak istediğimden bahsedeyim size.

    Bu bloga kendi düşüncelerimi, görüşlerimi, sizlere olan tavsiyelerimi, belki de sizleri kurtaracak olan şeyleri anlatmaya geldim. Lütfen paylaşımlarımın altına yorum bırakıp beni yalnız bırakmadığınızı ve yazılarımı okuduğunuzu hissettirin :)

    Daha fazla uzatıp sizi de sıkmak istemiyorum açıkçası. Şu andan itibaren blog dünyasıyla ilgili bazı şeyler öğrenmem lazım. Bu da internette araştırma yapmaktan geçiyor. Zamanla her şeyi öğrenebileceğimi düşünüyorum. 


    Kendinize çok iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın. Görüşmek üzere! :)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder