• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    31 Temmuz 2015 Cuma

    Stres Atmak İçin Mandala Sanatı ve Boyama | Trend#1

    Evetttt yeni bir yazı ile karşınızdayım. Sizlere son zamanlarda çokça popüler olan ve strese çok iyi gelen Mandala Sanatı'ndan ve boyamasından bahsetmek istiyorum.

    Aslında Mandala pergelle çizilen şekiller sonucu ortaya çıkan desenler demek.
    Videosu:


    Ben bu şekilde yapmıyorum tabiki de. Son zamanlarda bunların hazır basılmış desenli kitapları çıktı ve çokça çeşidi mevcut. Hayvan Krallığı, Gizemli Orman, Esrarengiz Bahçe, Renkler Sokağı, Renkler Kenti, Boyama Terapisi, Dört Mevsim vs vs..

    Bu kitapları D&R mağazalarından, Kipa mağazalarından ve kırtasiyelerden bulabilirsiniz. Bu desenler ilkokulda ve ortaokulda kullandığımız renkli boya kalemleriyle, keçeli kalemlerle vs. boyanabiliyor. Ben sadece renkli boya kalemlerini kullanıyorum. Özellikle renk uyumlarıyla vs. uğraşmaktan sesim bile çıkmıyor evin içinde :) Başka şeyler de düşünmüyorum. Kısacası ben sakinleştim :)
    Kitabın içindeki desenler böyle boş bir şekilde. İstediğiniz gibi boyayabiliyorsunuz.

    Boyama

    Bendeki kitaplar Dört Mevsim ve Boyama Terapisi. D&R mağazasından Boyama Terapisi'ni 10 liraya, Kipa'dan Dört Mevsim'i 10 liraya aldım. Boya kalemlerim de NT mağazalarından Let's markalı boya kalemleri. 36'lısı 17 liraydı ve çok da yumuşak kalemler. Faber Castell gerektirmedi hiç.

    Boyama

    Bunları da kuzenimle birlikte yapmıştık :)

    Boyama

    Boyama

    Boyama

    Boyama

    Boyama

    Siz de stres atmak için deneyebilirsiniz. Bence çok eğlenceli :)

    Şimdilik bu kadar. Tekrar görüşmek üzere, hoşçakalın :)

    10 yorum:

    1. çok güzel görünüyorlar. :) emeğinize sağlık. boyama çok iyi kafa dağıtıyor doğrusu

      takipteyim

      YanıtlaSil
    2. Hepsi bir harika eline sağlık canım:-)

      YanıtlaSil
    3. ben de alıcam alıcam diyorum almıyorum bir türlü

      YanıtlaSil
    4. Mandala'nın rahatlatıcı etkisini çok seviyorum bende.Küçük yaş grubundaki çocuklarda bile işe yarıyor :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kesinlikle öyle ben de çok rahatlamış hissediyorum :)

        Sil
    5. Selam,
      Bu boyama işi gerçekten çok iyi, ben başlayamadım ama arkadaşlarımdan takılanlar oldu buna:))
      Ben de sizi beklerim sayfama ziyarete, katılırsanız sevinirim ben de:)
      fulyapimlezzetler.blogspot.com
      Sevgiler...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Selam, gerçekten çok rahatlatıyor bence bir an önce başlayın :)
        Bloğumu takibe almamışsınız unuttunuz sanırım, ziyarete geleceğim :)

        Sil