• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    2 Kasım 2015 Pazartesi

    29 Ekim Büyük Bayram İndirimi Alışverişim | Alışveriş#7

    Evet hepinize yeniden merhaba :) Öncelikle bugün baya mutluyum. 2 dersim de iptal oldu. Evde pinekliyorum ben de :D (Ne tembelim ya!) Fırsattan istifade biraz blogumla ilgilenmek istedim. Uzun zaman oldu, ihmal etmiştim..

    Düne kadar 29 Ekim indirimi vardı. Bunu da sizlerle zaten blogumda paylaşmıştım. Ben de istediğim şeyleri indirimden faydalanarak edindim. Çok fazla bir ihtiyacım yoktu ama insanın içi de gitmiyor değil :D

    Watsons alışverişimden başlamak istiyorum. Revlon'da %50 indirim vardı. Ama malesef Colourburst Matte Balm'ın 225 Sultry rengini hiçbir mağazada bulamadığım için çok üzüldüm.

    Watsons, Superdrug, Rimmel London, Aseton, Maskara


    Rimmel London, Lash Accelerator Endless

    Evet Watsons alışverişim bu şekilde.
    Superdrug Aseton: İlk kez deniyorum. Ojeleri çıkartmakta biraz zorlanıyor gibi. Bir de eksi yanı pompası veya ağzı yok. Olduğu gibi apaçık. 2 TL'ye aldım.
    Watsons Seyahat Boy Şişeler: Kirpiklerime bakım yağı uygulamak için kullanıyorum. Bu bakım yağını da sizlerle en yakın zamanda paylaşacağım. 5.50 TL idi.
    Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara: Silikon fırça ve kirpikleri tek tek ayıran bir maskara arıyorsanız mutlaka bir gözatın. Rimmel London'da da %50 indirim vardı. 20 TL yerine 10 TL'ye geldi.

    Gratis alışverişime gelecek olursak;

    Gratis, Essence, Soft Berry


    Gratis, Essence, Soft Berry

    Essence Lipliner 05 Soft Berry: Dudak kalemlerinin meşhur rengi. Toprak tonlarında ve biraz da gül kurusu renge sahip. Çok yumuşak ve sadece 3.75 TL.

    Rossmann alışverişim;

    Rossmann, Catrice, Ombre Top Coat


    Rossmann, Catrice, Ombre Top Coat

    Catrice Ombre Top Coat: Tüm açık renk ojelerde tırnaklarınıza istediğiniz ombre yoğunluğuna göre uygulayabileceğiniz bir top coat. Açıkçası hiçbir fikrim yok bu ürüne dair. Deneyip göreceğiz. 3.95 TL.

    Migros alışverişim;

    Migros, Loreal Paris, Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu, Listerine, Cool Mint

    Migros'ta tüm el, yüz, vücut ürünlerinde aynı ürünler olmak koşulu ile 1 alana 1 hediye kampanyası vardı.
    Loreal Paris Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Zaten ben bu ürünü çok seviyorum. Şu aralar Garnier kullanıyorum. Açıkçası bir fark da göremedim aralarında. O yüzden hangisi denk gelirse onu alırım. 17.90 TL'ye iki adet aldım.
    Listerine Cool Mint: Sanırım Listerine'in her çeşidini deneyeceğim. Ama şu ana kadar en beğendiğim Stay White çeşidiydi. Yanında minik hediyesiyle 9.90 TL'ye aldım.

    Ve son alışverişim İzmir Karşıyaka'nın en ucuz ama her ürünü bulabileceğiniz kozmetik yerindeydi. Yücel Parfümeri;

    Arko Nem Soft Touch, Toni&Guy, Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey

    Arko Nem Soft Touch: Sürekli kullandığım bir krem. Nemlendirmesi bana çok yeterli geliyor. En önemli kısmı da ellerimde krem hissi olmuyor, hemen emiliyor. 3 TL'ye aldım.
    Toni&Guy Casual Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey: İlk kez deniyorum. Bakalım herkesin bu kadar övdüğüne değecek mi. Umarım aldığıma değer. 15.50 TL'ye aldım.

    Evet benim alışverişim bu şekildeydi. Aslında gayet minik bir alışverişti. Sizin de kullandığınız ürünler var mı veya memnun kaldınız mı ? Aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Kendinize cici bakın :)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder