• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    5 Ocak 2016 Salı

    Aliexpress Alışverişim | Alışveriş#8

    Herkese yeniden merhaba :)

    Bugün sizlere aliexpress alışverişimden bahsedeceğim.

    Öncelikle yurtdışı diye güvensizlik sorunu yaşamayın derim. Çünkü site çok güvenli. Kredi kartıyla ödeme yaptıktan sonra siparişiniz satıcıya ulaşıyor. Satıcı siparişinizi yolluyor ve 60 günlük süre başlıyor. 60 gün içinde siparişinizi aldıysanız aldığınıza dair onay butonuna tıklıyorsunuz ve paranız satıcıya aktarılıyor.

    Eğer ki süre bitimine kadar siparişiniz elinize ulaşmazsa satıcıdan ek süre isteyebiliyorsunuz. Eğer ki yine de ulaşmazsa satıcı paranızı direk iade ediyor.

    Bu arada siparişlerinizin gümrüğe takılmaması için en fazla $75 sipariş verin, elektronik şeyler ve makyaj malzemesi gibi şeyler almayın. Gümrüğe takılır. Diğer tavsiyem de ilk siparişiniz $1 olsun. Deneyin, kaç günde, nasıl geleceğini görün. 

    Alacağınız şeylerin free shipping olmasına dikkat edin. Yoksa ücret ödemek zorunda kalırsınız. Sipariş sayısına ve geri bildirimlere de dikkat edin. Ne kadar çok sipariş sayısı ve geri bildirim o kadar güven demektir. 

    Siparişiniz yoğunluğa, satıcının hızlılığına bağlı olarak 20 ila 40 gün arasında elinize ulaşıyor.

    Ben yaklaşık 3 senedir düzenli olarak aliexpressten alışveriş yapıyorum. Çok güvenilir bir site. Eğer aklınıza takılan bir şey olursa bana sorabilirsiniz.

    Şimdi geçelim benim aldıklarıma;






    Bu sevimli whatsapp ifadelerini aldım. Bir yan bakış benim için, diğer yan bakış ve gözlüklü havalı şey de erkek arkadaşım için. Fiyatı $0,87. Güncel fiyatı ve detayları için tık tık.











    İlk görüğümden beri beni cezbeden bu çantayı aldım. Sırt çantası ama çok şık bir sırt çantası. Fiyatı $17,91. Güncel fiyatı ve detayları için tık tık.







    Bu şirin mi şirin renkteki cüzdanı aldım. Bendeki rengi 06 Light Pink. Fiyatı $4,79. Güncel fiyatı ve detayları için tık tık.



    Ve son olarak bu saatleri aldım. Siyahın kalitesi kahverengiye göre biraz daha düşük geldi. Kahverengiyi daha çok sevdim. Kahverenginin modeli 01. Fiyatı $2,35. Güncel fiyatı ve detayları için tık tık.
    Siyahın fiyatı $2,63. Güncel fiyatı ve detayları için tık tık.

    Benim alışverişim bu şekildeydi. Aliexpress'ten bana önerebileceğiniz şeyler varsa mutlaka aşağıya yorum olarak bırakın. Ayrıca görüşlerinizi de yazın, merak ediyorum doğrusu. Kendinize cici bakın, hoşçakalın :)

    10 yorum:

    1. Güzel bir alışveriş olmuş, güle güle kullan ^-^

      YanıtlaSil
    2. güle güle kullanın hepsi çok güzel :)

      YanıtlaSil
    3. Bir Ege üniversitesi öğrencisi buldum :) Aynıı okuldaayız :D Ve çantayı çok sevdim şu aralar böyle çanta bakıyorum.
      Sevgiler!! :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ay yaşasınnnn :D çanta gerçekten çok güzel, seçeneklerinin arasında bulunsun. Sevgiler :)

        Sil
    4. Merhaba , blogunuzu yeni keşfettim. Hemen takibe aldım bende beklerim :) Güzel bir yazı olmuş, emeğinize sağlık İzmirli bloggerları görünce seviniyorum :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhabalar, ziyaretiniz ve güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Siz de mi İzmirlisiniz yoksaaaaaa :)

        Sil