• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    13 Şubat 2016 Cumartesi

    14 Şubat Sevgililer Günü İndirim Alışverişim | Alışveriş#9

    Herkese yeniden merhaba :)

    Uzun süredir aranızda yoktum. Yine bir alışveriş yazısıyla geri döndüm :)

    Öncelikle şu %50 indirimleri kesinlikle kaldırmaları lazım. Dayanamayıp yine alışveriş listesinin dışına çıkıyorum. Neyse bu sefer fazla açılmadım. Kendime bir alışveriş listesi yapmıştım. Ekstra birkaç şey aldım sadece o kadar :)

    Bu indirimlerde Watsons'a hiç uğramadım bile. İndirimleri hiç cazip gelmedi. Oradan alacak bir şeyim de yoktu. Direk esgeçtim. Alışverişimi Gratis, Migros ve Kipa'dan yaptım.

    Gratis alışverişimle başlıyorum.

    Real Techniques, Benri, Fraternikus, Fa, Otacı

    Benri'nin ıslak mendillerinden aldım. Tanesi 1 liraya düşmüştü. 2 adet kapıverdim.
    Fraternikus markasının ıslak mendillerinden aldım. 21 adet tekli mendil varmış içinde. Mandalinalı, limonlu ve lavantalı olunca çok cezbedici geldi. fiyatı 3.45 TL'ydi. Gratis kart ile yaklaşık 3 TL'ye geldi.
    Otacı Isırganlı şampuanını denemek için aldım. Fiyatı 1 liraydı.
    Fa roll-on deodorant 25 TL üzeri alışverişlerde 2.95 TL'ye geliyordu. Bir tane de bundan kaptım. Kokusu müthişmiş bu arada.

    Real Techniques

    Makyaj süngerim eskimişti (eskisi Yves Rocher) ve yeni bir sünger aldım. Alışverişimin yıldızı resmennnnn :) Fiyatı 20 liraya düşmüştü.

    Eklips, Himalaya, Orkid

    Eklips'in bu sevimli çorabını aldım. Fiyatı 2.35 TL'ye düşmüştü.
    Son zamanlarda uyku düzenimden midir nedir gözaltlarımda bir renklenme başladı. Mor da değil öyle yeşilimsi bir renk. Gratis çalışanı bana Himalaya Under Eye Cream önerdi. Üstelik tamamen bitkisel bir ürünmüş. Ürünün üzerindeki yazıya göre 28 günde gözaltlarındaki koyu halkalar düzeliyormuş. 28 gün sonra görüşeceğiz kendisiyle :)
    Orkid Infinity'nin gecesini aldım. Laf aramızda çok güzel bir ürünmüş kendisi. Kullanmadığıma pişman oldum :)

    Koleston Naturals, Loreal Paris Revitalift Lazer x3, Eklips

    Bunlar da annemin Gratis alışverişi. Koleston 7/3 (Fiyatı yaklaşık 5 liraydı), Loreal Paris Revitalift Lazerx3 Göz Kremi (Fiyatı yaklaşık 28 liraydı), Eklips Allık Fırçası (ben bu fırçayı pudra fırçası olarak kullanıyorum)(Fiyatı yaklaşık 9 liraydı), Eklips Makyaj Süngeri (Fiyatı yaklaşık 5 liraydı).

    Şimdi gelelim Migros ve Kipa alışverişime.

    Garnier, Loreal Paris

    Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 400ml Kipa'dan aldım. 9.50 TL'ye düşmüştü.
    Loreal Paris Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi'ni de Kipa'dan aldım. Yine bu ürün de 9.50 TL'ye düşmüştü.
    Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 125ml Migros'tan aldım. Fiyatı 3.25 TL'ye düşmüştü.

    Arko Nem Soft Touch

    Arko Nem Soft Touch benim en beğendiğim krem. Kutu kutu bitiriyorum resmen. Migros'ta buldum bu seti de. Fiyatı 15.90 TL'den 7.95 TL'ye düşmüştü. İçinde 300ml kavanoz, 100ml kavanoz ve 75ml bir tüp var. Resmen kaçmaz bir fırsat.

    Sizin de ihtiyacınız varsa indirimler bitmeden hemen Watsons, Gratis, Rossmann, Migros ve Kipa'ya bir uğrayın derim. İndirimler yarın bitiyor. Elinizi çabuk tutun kızlar :)

    8 yorum:

    1. Süngeri bende aldım cok memnunum :) Güle güle kullanın

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. İnşallah ben de memnun kalırım, çok teşekkür ederim :)

        Sil
      2. Çaglaninda etkisiyle bende aldim internetten sungeri fakat henuz elime ulasmadi bekliorum. Blogu takibe aliyorumm:)

        Sil
      3. Memnun kalacağını ümit ediyorum, hangi siteden aldın. Çok teşekkürler ziyaretin için :)

        Sil
      4. Cosmetica dan aldim 19 tl civarindaydi :)

        Sil
      5. Sanırım bir ben yetişemedim cosmetica real techniques indirimine. Güle güle kullan :)

        Sil
    2. Himalaya Under Eye Cream'i denediğinde mutlaka yazısını beklyorum canım sevgiler ;)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Şu an deneme aşamasındayım. Yaklaşık 1 ay sonra bloğumda incelemesini yapacağım, sevgiler :)

        Sil