• Ana Sayfa
  • Ürün İnceleme
  • Alışveriş
  • Öğrenelim
  • Blog SatışMüziklerKitaplarKendin Yap (DIY)

    4 Mayıs 2016 Çarşamba

    Sihirli Kelebek Bloğumun İlk Çekiliş Sonucu | Duyuru#5

    Herkese merhaba :)

    Şu an o kadar heyecanlıyım ki size bunu kelimelerle ifade etmem imkansız gibi bir şey. Bloğumun yıldönümü sebebiyle ilk çekilişimi düzenledim ve şu anda ilk çekilişimin sonucunu açıklayacağım. Kendi çekiliş sonucumu bekler gibi heyecanlandım.


    İlk çekilişime katılan, katılmayan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Toplamda 23 arkadaşım bu çekilişe katıldı, paylaşımlarla birlikte toplam sayı 45 oldu. Çekilişi tarafsız olmak adına random.org ile gerçekleştirdim.

    Veeee gelelim çekiliş sonucunaaaa :)

     Çekilişimi 36.sıradaki Sevgili Semra Akarsu kazandı. Kendisini tebrik ediyorum, mail yoluyla ulaşıp hediyelerini en kısa zamanda yollayacağım :)




    Kazanamayan arkadaşlarım lütfen üzülmesin. Ağustos ayında yeni bir çekiliş düzenleyebilirim. O zamana kadar kendinize cici bakın, hoşçakalın :)

    9 yorum:

    1. tebrik ederiz efem kazananı:)

      YanıtlaSil
    2. Çok mutluyuuuummmmmmmmmmmmmmmmmm :) Bildiğiniz kendi kendime şarkılar söylemeye falan başladım mutluluktan :) Çok teşekkür ederim :))))

      YanıtlaSil